26 juni 2009

svalka














Nu är sommaren här på riktigt! Skönt att få vara ledig och njuta mellan matturer och annat hushållsarbete som 'måste' bli gjort tycker mamma! Barnen njuter av badet under parasollen, dricker isté ur sina 'saft-kalas-glas' och smaskar melon... Storasyster har fått sin första baddräkt och färgen är rosa. Den färgen skulle mamma aldrig ha valt för för något år sedan - man kan förändras... Nåja, det om det. Pappa har ännu en vecka kvar på jobb innan han får semester. Skön helg till alla! Ta vara på soldagarna!

2 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Vädret är toppen, och barnen har nog den allra lyxigaste sommaren! Tänk att bara få simma, dricka och leka så mycket man vill en hel sommar...! Vilken lyx! :)

Netta sa...

Jag befarar också att jag om jag nångång får en dotter börjar handla rosafärgade kläder, trots att jag i nuläget bestämt hävdar att jag inte kommer att göra det.