10 mars 2010

alster


Här kommer resultatet från min kreativa period... Insåg att man bör tänka sig för noga innan man berättar någonting här på bloggen - det händer så lätt att man får prestationsångest :) Hoppas att alla som hade väntat sig en vacker olje- eller akvarellmålning inte blir besvikna! Det blev några svarta tryckta bokstäver på vit bakgrund. Citatet är lånat från en av 'the real groups' sånger (i mina sena tonår lyssnade jag mycket på dem...). För tillfället får den stå och mogna på tavellisten ovanför vår säng.

9 kommentarer:

Malin sa...

jättefint! vad ska den hänga?

Mamsell Lufolk sa...

Enkelt är vackert! Så besviken blev i alla fall inte jag. Helt i min smak. ;)

MammaMonica sa...

Nej, inte blev heller jag besviken! Det är ju ett jättefint alster! Fin innebörd i texten dessutom!!

Lundagård sa...

Enkelt och snyggt, vad behöver man mer!

http://cias-75.blogspot.com/ sa...

Ja, det var fint! Din blogg är en av dem jag följer. Och nu vill jag jag dig en Award som tack. Du kan hämta den vackra Awarden i min blogg, där var jag länkat till din.
Ha en bra dag:)

Ivars sa...

Det var fint. Det enkla e oftast d fina. Skön helg till er alla! :)

Lantliga drömmar sa...

Riktigt fint! Det enkla är oftast det vackraste! :)

All The Things I Love sa...

Vad trevligt att hitta nya intressanta bloggar!

maria sa...

Jätte snyggt! har själv lånat svägerskans stämplar och tycker det är jättekul att skriva med stämplar....borde inhandla egna :O)