12 september 2009

välkommen

6 kommentarer:

klipposfia sa...

Kan tyvärr inte komma å sälja för jag hade lovat servera på evenemanget vid skolan men jag ska nog komma en sväng å titta:) ett loppis kan man ju inte missa sådär bara:)

Lantliga drömmar sa...

Mmm, trevligt! :) Ska absolut komma och titta om jag bara har möjligt! :)

Semlereceptet i inlägget under måste jag testa, lät verkligen gott! Har nångång smakat bröd bakat av nämnda person, och härligt gott var det! :)

En vit vardag sa...

Vad roligt men jag behöver en mera exakt adress... :) Roligt att hinna dit innan allt är över.

klipposfia sa...

....å här blev det en halv chokladplatta.....fy! när ska man sluta?....å vi som int sku böri som modrorna vår:)

Anonym sa...

Tänk att jag hittat din blogg först nu . . . vad fint ni har det! Trevligt med loppis också, hoppas det blir ett återkommande fenomen så jag får besöka det nångång! =)

klipposfia sa...

....torsdag har jag annan jumppa tyvärr! å ska bort i morgon onsdag men får se om det blir nåt av det då lillan har fått feber....om ja int far, ska vi ta en sväng tå?